Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

Το "Μπερναμπέου" ψάχνει πλούσιο νονό!


Η διοίκηση της Ρεάλ Μαδρίτης βρίσκεται σε συζητήσεις με τρεις εταιρίες κολοσσούς για την χορηγία που θα αλλάξει το όνομα του γηπέδου της «Σαντιάγο Μπερναμπέου».

Έχουν περάσει σχεδόν 59 χρόνια από τον Ιανουάριο του 1955, όταν η τότε Γενική Συνέλευση των μετόχων αποφάσισε να τιμήσει τον πρόεδρο του συλλόγου, Σαντιάγο Μπερναμπέου για όσα είχε προσφέρει στην ομάδα της καρδιάς του, μετονομάζοντας το «Nuevo Estadio Chamartín» σε «Estadio Santiago Bernabeu». Όλα πάντως, όσα συμβαίνουν τους τελευταίους μήνες στο γραφείο του νυν προέδρου των «μερένγκες», Φλορεντίνο Πέρεθ, δείχνουν πως η Ρεάλ ψάχνει καινούργιο «νονό» για να βαφτίσει την έδρα της.

Και όταν μιλάμε για το γήπεδο της «βασίλισσας», τα ανταλλάγματα για κάτι τέτοιο θα πρέπει να είναι τουλάχιστον…βασιλικά! Ήδη ακούγονται διάφορα ποσά, όμως ακόμα είναι άγνωστο πού ακριβώς θα κλείσει η συμφωνία. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ο Πέρεθ θέλει να ξεπεράσει κατά πολύ τα 21 εκατομμύρια που εισπράττει ετησίως η Μπάγερν Μονάχου από την ασφαλιστική εταιρεία Allianz, για την ονομασία του δικού της γηπέδου και τα οποία είναι το υψηλότερο ποσό που δίνεται σε ευρωπαϊκή ομάδα για ανάλογη χορηγία.

Στις 5 Νοεμβρίου, σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό κανάλι Antena 3, η πρόεδρος της ισπανικής Microsoft, Μαρία Γκαράνια, παραδέχτηκε πως υπάρχουν διαπραγματεύσεις σε εξέλιξη ανάμεσα στην Ρεάλ και τον πολυεθνικό κολοσσό για την (μετ)ονομασία του «Μπερναμπέου». Τους τελευταίους μήνες, ο πρόεδρος της Ρεάλ και ο Χοσέ Άνχελ Σάντσεθ, γενικός διευθυντής του συλλόγου σε θέματα χορηγιών, διαπραγματεύονται την πιθανότητα να δοθεί το όνομα της Microsoft στο «Μπερναμπέου». Οι δυο παράγοντες των «μερένγκες» συζητούν με δυο ακόμα υποψήφιους αυτή την πιθανότητα. Πρόκειται για την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Audi και για τις εθνικές αερογραμμές των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Fly Emirates.

Και οι τρεις αυτοί «μνηστήρες» συνεργάζονται ήδη με τη Ρεάλ. Η Ρεάλ και η Microsoft συνεργάζονται ήδη από τον περασμένο Μάιο, όταν υπεγράφη μια συμφωνία για κοινή δράση στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική. Η Audi διατηρεί εμπορική σχέση με τη «βασίλισσα» από το 2003, διαθέτοντας αυτοκίνητα στους παίκτες και το τεχνικό τιμ, ενώ η Fly Emirates είναι από φέτος ο βασικός χορηγός της φανέλας των «μερένγκες».

Σε γκάλοπ που διενεργήθηκε στην ιστοσελίδα της As, οι απαντήσεις των φίλων της Ρεάλ ήταν μοιρασμένες. Το 51% παρουσιάστηκε αντίθετο στην προοπτική να αλλάξει το όνομα του γηπέδου, ενώ το 49% δήλωσε πως συμφωνεί με αυτή την κίνηση. Το θέμα είναι ότι ο Φλορεντίνο πρέπει οπωσδήποτε να βρει χρήματα για την ανακαίνιση-ανάπλαση του «Μπερναμπέου», για την οποία έχει δεσμευτεί πως θα ξεκινήσει μόλις ολοκληρωθεί η φετινή σεζόν (2013/14). Ο προϋπολογισμός για αυτό το έργο ανέρχεται στα 400 εκατομμύρια ευρώ και τα χρονικά περιθώρια στενεύουν.

Εγγραφείτε στο Neobux από το παρακάτω banner και ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΛΕΦΤΑ από το Internet

Διαβάστε τον πλήρη οδηγό στο site:
http://neobux-lefta-online.blogspot.com/

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου